Politica de retur
Te-ai razgandit si vrei sa returnezi unul sau mai multe produse? Nici o problema!
Pentru noi este foarte important ca tu sa fi multumit, prin urmare daca iti doresti altceva sau pur si simplu nu esti complet multumit de achizitie, ne poti returna produsele foarte usor.
Poti returna produsele achizitionate in termen de 14 zile de la primirea coletului
Ne poti trimite inapoi achizitia cu conditia ca produsele sa nu prezinte semne de uzura sau consum, modificari, zgarieturi sau loviri.
Odata ajunse la noi, va fi verificata starea produselor returnate, urmand a ti se returna banii in termen de 14 zile in contul bancar indicat de tine. Noi îți vom returna doar contravaloarea produsului, nu și costurile de transport.
Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator. Exceptie in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si comanda, unde cheltuielile de returnare vor fi suportate de Kubato.
Nu se pot returna:
• produsele care nu mai pot fi reutilizate din motive de igiena sau protectie a sanatatii (de exemplu: produsele de ingrijire precum epilatoare IPL, aparate de curatare faciala, aparate de masaj, produse care au fost desigilate sau folosite etc).
• produsele care au fost personalizate
• produsele care prezinta semne de uzura sau consum, modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi sau socuri.
PASI PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR:
1. Completează formularul de retur din contul tau, de la sectiunea „Retur”. Nu uita sa introduci cu grija detaliile contului bancar in care iti vor fi returnati banii, in sectiunea „Observatii”
2. Vei primi un email de confirmare a solicitarii de retur, urmând să te contacteze telefonic un reprezentant Kubato impreuna cu care vrei decide daca optezi pentru înlocuirea produselor returnate sau rambursarea contravalorii acestora.
3. Ultimul pas este sa chemi curierul si sa predai pachetul curierului.
ATENTIE!
• Nu se accepta coletele trimise prin posta.
• Impacheteaza cu grija produsele pentru a evita deteriorarea acestora in timpul transportului.
Atat de simplu este!
Pentru informatii suplimentare, va stam la dispozitie la adresa de email comenzi@kubato.ro sau la telefon 031 640 2323 de Luni-Vineri 8.00 – 17.00.
Termeni și condiții pentru retur și garanție
1. Dreptul de retragere din contract
1.1 Conform art. 9 din OUG 34/2014, Cumpărătorul, dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunța contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului fără a invoca un motiv.
1.2 Cumpărătorul trebuie să informeze expres SC Lila Rossa Engros SRL (în continuare “Kubato”) despre decizia de returnare utilizand formularul de retur din sectiunea "Retur" sau telefonic la nr. 031 640 2323/ email comenzi@kubato.ro. Produsele se pot expedia înainte de expirarea termenului de retur. Kubato va comunica cumpărătorului confirmarea de primire a formularului de retur.
1.3 Produsele se vor expedia pe cheltuiala proprie a Cumpărătorului la adresa Bulevardul Voluntari, nr. 106 Bis, Spațiul C2-3, Oraș Voluntari, Județul Ilfov, 077191.
1.4 În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul de denunțare, produsul trebuie să fie în stare de revânzare, însoțit de accesoriile, manualele de utilizare și să nu aibe urme de uzură.
1.5 Rambursarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la primirea coletului de retur și a declarației de retragere din contract, prin aceeași modalitate în care s-a făcut plata. Kubato poate amâna rambursarea plății primite de la Cumpărător până la data recepționării produselor returnate sau până la prezentarea de către Cumpărător a dovezii de returnare, luându-se în considerare data cea mai apropiată, în conformitate cu art. 13 alin. (4) din OUG 34/2014.
1.6 Conform art. 20 din OUG 34/2014, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță intră în posesia fizică a produselor. Riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost încredințat de către consumator să transporte produsele, iar această opțiune nu a fost oferită de către vânzător, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.
2. Produse care sunt acceptate la retur în anumite condiții
2.1 Pentru produsele care prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a reține o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului (14 zile din momentul primirii produsului), rambursarea sumei menționate anterior se va face în cel mult 14 zile de la primirea coletului, sub aceeaşi formă în care a fost efectuată plata.
3. Produse care nu sunt acceptate la retur
3.1 Conform art. 16 din OUG 34/2014, sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retragere de către cumpărător, următoarele categorii de produse:
- produsele al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
- produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
3.2 Cumpărătorul nu va putea să returneze un produs și să solicite restituirea contravalorii acestuia în cazul în care produsul:
- este un produs din gama de îngrijire personală, care este livrat sigilat și pe care Cumpărătorul l-a deschis și l-a folosit. Gamele de produse exceptate de la retur din motive igienă dacă sunt desigilate sau folosite sunt: aparate de tuns, aparate de bărbierit, aparate de îngrijire corporală, aparate de îndepărtare a parului (epilatoare IPL), aparate de îngrijire a parului (placi de par, ondulatoare, bigudiuri, perii de par), aparate de îngrijire a pielii (aparate de curățare faciala, aparate de masaj facial, perii electrice pentru curățarea fetei, aspirator facial), periuțe de dinți electrice, produsele de îngrijire si machiaj;
- nu pot fi returnate produsele deteriorate sau cu defecțiuni din culpa cumpărătorului, precum și cele desfăcute ori ale căror piese au fost înlocuite și nici produsele defecte care fac obiectul reparațiilor sau înlocuirii lor în baza garanției.
4. Garanția produselor achiziționate de consumatori
4.1 Kubato garantează produsele conform legislației aplicabile, produsele beneficiind de garanția legala de conformitate în condițiile prevăzute de OUG 140/2021.
4.2 În caz de neconformitate, Cumpărătorul poate opta între reparație și înlocuirea produsului. Dacă repararea produsului nu este posibilă, atunci produsul va fi înlocuit cu un produs identic. În situația în care înlocuirea cu un produs identic este imposibilă sau nu este conform legii, Cumpărătorul poate opta pentru reducerea corespunzătoare a prețului, restituirea sumei plătite sau înlocuirea cu un alt produs.
4.3. Repararea, înlocuirea sau reducerea corespunzătoare a prețului, vor fi făcute într-un termen rezonabil care nu poate depăşi 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către Cumpărător cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator. Termenul poate fi modificat de comun acord, când din motive întemeiate pentru repararea sau înlocuirea produsului sunt necesare mai mult de 15 zile calendaristice.
Prezenta informare reprezintă obligațiile Comerciantului si cele ale Consumatorului în ceea ce privește politica de returnare a produselor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.